تاریخ آگهی ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
توضیحات:

استخدام مسئول دفتر خانم مسلط به office در یک شرکت استارت تاپ

یک شرکت استارتاپ در زمینه تامین و فروش انواع فلزات و آهن آلات در تهران جهت تکمیل کادر خود با مشخصات ذیل نیازمند است:

افراد واجد شرایط با شماره تلفن اعلام شده در آگهی تماس گرفته و یا رزومه خود را به آدرس ایمیل درج شده در آگهی ارسال نمایند.

(ذکر عنوان شغلی در ایمیل الزامی است )

عنوان شغل شرایط احراز
مسئول دفتر مسئول دفتر مدیر عامل
تحصیلات: ترجیحا دارای لیسانس مدیریت
حداقل دو سال سابقه کاری مرتبط
دارای مهارت های مربوط به امور مسئولیت دفتر مدیریت عامل
سن: حداقل ۲۵ سال
جنسیت: خانم
مسلط به office و word
دارای هوش اجتماعی قوی
فعال، با انگیزه، باروابط عمومی قوی
ترجیحا ساکن غرب تهران
برخی از وظایف مهم:
هماهنگی جلسات شرکت و مدیریت
پاسخگویی تلفنی، حضوری و آنلاین به مراجعه کنندگان
نظارت بر نظم و انضباط داخل شرکت
اجرای آیین نامه های اداری
کمک به امور استخدام مانند هماهنگی جلسات مصاحبه وتشکیل پرونده پرسنل
کمک در امور اداری مانند: محاسبه کارکرد پرسنل، بررسی حضور و غیاب و استخراج گزارش های مربوط به آنها
ایمیل:
hrd.od3467@gmail.com

2293709xxxx

(نمایش کامل)

در آنلاین استخدام

رایگان عضو شوید و رزومه خود را به اشتراک بگذارید