تهران , تهران تاریخ آگهی ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ استخدام مسئول دفتر خانم مسلط به امور حسابداری در تهران دسته شغلی: استخدام مسئول دفتر حداقل سابقه کاری : 5 سال جنسیت: زن توضیحات: استخدام مسئول دفتر خانم مسلط به امور حسابداری در تهران از افراد واجد شرایط زیر برای همکاری در تهران دعوت می گردد: خانم با سابقه کار در فروش و آشنایی نسبی با امور حسابداری پیگیر و با دقت ۵سال سابقه کار حداکثر ۳۲ سال حوزه کاری صنعت غذایی متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت فرمایند. ایمیل: hr.talents98@gmail.com 0936915xxxx (نمایش کامل) استخدام در تهران , استخدام مسئول دفتر , استخدام مسئول دفتر در تهران , کار در تهران , کاریابی تهران اشتراک گذاری فرصت های شغلی مشابه استخدام کارشناس و کارمند اداری و مسئول دفتر در ری / تهران , ری استخدام مسئول دفتر خانم در شرکت توسعه تاسیسات آترینا تهران / تهران , تهران جذب کارشناس فروش و مسئول دفتر خانم / اهواز , خوزستان استخدام مسئول امور اداری در شرکت اکتوورکو در تهران / تهران , تهران استخدام مسئول فنی خانم با لیسانس شیمی در اشتهارد / اشتهارد , البرز استخدام مسئول دفتر فروش مسلط به برنامه ریزی و برگزاری جلسات / تهران , تهران