اصفهان , اصفهان تاریخ آگهی ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ استخدام کارمند اداری خانم دسته شغلی: استخدام کارمند اداری ساعت کاری : نیمه وقت جنسیت: زن توضیحات: استخدام کارمند اداری خانم کارمند اداری و کارشناس پذیرش مشتریان خانم با مزایای عالی در شرکت معتبر کارگزاری بورس مدرک تحصیلی حداقل مدرک کارشناسی گواهی نامه های مرتبط : دارای گواهینامه پذیرش یا مرتبط شرایط اداری: آشنایی با قوانین و مقررات بازار سرمایه آشنا به امور کارگزاری مسلط به مجموعه آفیس باشد متعهد و مسئولیت پذیر باشد توانایی تعامل با همکاران منظم و پیگیر ، علاقهمند به یادگیری با روابط عمومی بالا برای اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید. با تشکر. آدرس: اصفهان . بید آباد شرکت معتبر کارگزاری بورس 031362xxxx (نمایش کامل) 0910874xxxx (نمایش کامل) اشتراک گذاری فرصت های شغلی مشابه استخدام چند کارمند جوان در بخش اداری در ارومیه / آذربایجان غربی , ارومیه استخدام کارمند اداری و فروش خانم / تهران , تهران کارمند اداری در تهران / تهران , تهران استخدام نیروی اداری با شرایط عالی در رشت / رشت , گیلان استخدام کارمند اداری خانم با مدرک کاردانی در شهر ری / تهران , ری استخدام همکار خانم جهت مدیریت امور آموزشی موسسه در رشت / رشت , گیلان