تاریخ آگهی ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
دسته شغلی:
توضیحات:

استخدام مديرعامل شركت توزيع نيروي برق در يزد

شرکت توانیر در راستاي راهبرد شايسته‌گزيني وزارت نيرو در دولت دوازدهم و ايجاد فرصت‌هاي برابر براي همه افراد واجد شرايط عمومي و تخصصي ، از متخصصين داوطلب واجد شرايط در سمت «مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد» دعوت به همکاری مي‌نمايد.
الف) اهم وظایف و مسئولیت‌های مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
  1. اجراي مصوبات و تصميمات هيئت مديره و مجمع عمومي
  2. تهيه، تنظيم و پيشنهاد خط مشي، برنامه عملياتي، بودجه سالانه و تشكيلات تفصيلي شركت به هيئت مديره
  3. تهيه و تنظيم صورت‌هاي مالي سالانه شركت و ارائه آن به هيئت مديره
  4. تهيه و تنظيم آئين‌نامه‌هاي موردنياز شركت (از جمله آئين‌نامه‌هاي مالي، معاملاتي، اموال و استخدامي) و يا پيشنهاد اصلاح آنها و ارائه آن به هيئت مديره
  5. تعيين روش‌هاي اجرايي در چارچوب مقررات و آئين‌نامه‌ها و ابلاغ به واحدهاي مربوطه
  6. اداره امور فني، مالي و اداري و استخدامي شركت
  7. اجراي آئين‌نامه‌ها و دستورالعمل‌هاي شركت و انجام اقدامات لازم براي حسن اداره امور شركت در حدود قوانين مربوطه
  8. اتخاذ تصميم و اقدام نسبت به كليه امور و عمليات شركت به استثناي  از وظايف مجمع عمومي و هيئت مديره
  9. ارائه گزارش‌هاي مورد نياز هيئت مديره از وضعيت شركت و تصميمات و اقدامات خود، معاونين و ساير مديران شركت
  10. عزل و نصب كاركنان شركت، تعيين حقوق و دستمزد، پاداش، ترفيع و تنبيه آنها بر اساس مقررات و آئين‌نامه‌هاي مصوب
  11. تهيه گزارش قيمت تمام‌شده برق و انجام پيگيري‌هاي لازم جهت تعيين قيمت برق بر اساس قواعد اقتصادي و درج مابه‌التفاوت قيمت تعيين‌شده و تعرفه‌هاي مصوب در لايحه بودجه و وصول مابه التفاوت قيمت تعيين‌شده و تعرفه‌هاي مصوب (بر اساس تبصره ۱ و ۵ ماده واحده قانون استقلال شركت‌هاي توزيع نيروي برق در استان‌ها)
  12. تهيه پيش‌نويس تعرفه‌ها و ارائه جهت تصويب به مراجع ذيصلاح
  13. مدیریت چالش‌های مرتبط با صنعت برق و هماهنگی با مقامات سیاسی، امنیتی و محلی استان
  14. اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف و کاهش پیک در راستای سیاست‌های ابلاغی شرکت توانیر
  15. هم‌افزائی مجموعه توان مدیریتی شرکت و استان و تعامل و هماهنگی با کلیه سطوح مدیریتی در اجرای طرح‌های توسعه و احداث، اصلاح و بهینه‌سازی و بهره‌برداری شبکه‌های توزیع نیروی برق با تمرکز بر اولویت‌های ابلاغی
  16. نظارت کامل بر واحدهای زیرمجموعه و آگاهی از حسن اجرای برنامه‌ها، آئین‌نامه‌ها و قوانین و مقررات موضوعه بخش برق
ب )شرایط احراز پست مدیر عامل
  1.  برخورداری از صلاحیت‌های عمومی انتصاب بر اساس قوانین، مقررات و ضوابط مربوطه
  2. کارمند دائم یا مدت‌معین شرکت‌های توزيع نيروي برق، کارمند رسمی یا پیمانی دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری، اعضای هیئت علمی در رشته‌های فنی و مهندسی از دانشگاه‌های معتبر و نخبگان شاغل در سطح مديريت مياني و ارشد داراي گواهي از بنياد ملي نخبگان
  3. دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل لیسانس در یکی از مقاطع و رشته‌های تحصیلی فنی و مهندسی ترجیحاً مهندسی برق
  4. حداکثر سن ۵۵ سال
  5. دارا بودن حداقل ۱۵ سال سابقه خدمت مرتبط در بخش برق و حداقل ۸ سال سابقه مديريت در سطح مديريت میانی و یا ارشد
* كاركنان شاغل در وزارت نيرو و سازمان‌ها و شركت‌هاي تابعه و زيرمجموعه كه داراي شرايط احراز اين سمت باشند در اولويت‌ قرارمیگیرند
ج) شایستگی‌های عمومی و اختصاصی مورد انتظار
  1. مهارت فنی (دانش و معلومات حرفه‌ای): دانش و تخصص، تجربه و فعالیت‌های حرفه‌ای، آگاهی محیطی و سازمانی
  2. مهارت ادراکی: تفکر تحلیلی و حل مسئله، تفکر و اقدام استراتژیک، خلاقیت و نوآوری، قضاوت و تصمیم‌گیری
  3. مدیریت کارکنان: مربیگری و هدایت (پرورش و توانمندسازی کارکنان)، ایجاد انگیزه و مشارکو تیم‌سازی، تفویض اختیار، حل تعارض و اختلافات
  4. مدیریت سازمان: قاطعیت، برنامه‌ریزی و سازماندهی، نظارت و کنترل و بهبود کیفیت
  5. اصول اخلاقي: اخلاق حرفه‌ای، مسئولیت‌پذیری و روحیه خدمت
  6. شخصیت سازمانی: تحول‌گرایی حرفه‌ای و پیشرفت‌گرایی، خوداثربخشی، ثبات هیجانی و تسلط بر خود،‌ انعطاف‌پذیری
  7. مهارت‌های ارتباطی: ارتباط کلامی و ارائه رسمی، همکاری و کار گروهی، شنود مؤثر و همدلی، ایجاد ائتلاف و حفظ شبکه‌های ارتباطی
  8. مهارت کسب و کار: شم اقتصادی، مذاکره و متقاعدسازی، مشتری‌مداری
د ) مدارک مورد نياز
  1. نامه روکش فرم درخواست شامل متني با حداکثر ۸۰۰ کلمه که توضيح دهد ويژگي‌ها و توانمندي‌هاي متقاضي چگونه با نيازمندي‌هاي پست مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد متناسب است.
  2. تکمیل فرم درخواست
  3. رزومه مديريتي (حداکثر دو صفحه)
  4. اطلاعات کامل تماس
* سایر مدارک لازم متناسب با اطلاعات فرم تکمیل‌شده در مراحل آتی اخذ خواهد شد.
توجه:
  1. تکميل فرم درخواست و ارسال مدارک صرفاً از طريق سايت امکان‌پذير است.
  2. ارزیابی شایستگی‌های (عمومی- اختصاصی) متقاضیان توسط کميته بررسي صلاحيت‌ها و بر اساس معیارها و امتیازدهی به متقاضیان انجام میگیرد
  3. حقوق و مزایا براساس ابلاغیه‌های وزارت نیرو و درجه شرکت تعیین میشود
  4. حضور مستمر مدیرعامل در استان و سکونت خانواده وی در محل خدمت الزامی می‌باشد.
  5. ثبت درخواست و طی فرآیند متقاضیان تا حصول نتیجه نهایی هیچگونه تعهدی را برای وزارت نیرو ایجاد نخواهد کرد.

فرصت های شغلی مشابه

در آنلاین استخدام

رایگان عضو شوید و رزومه خود را به اشتراک بگذارید