استخدام سالیانه ۳۰ هزار نیروی جدید در ادارات سطح کشور

استخدام سالیانه ۳۰ هزار نیروی جدید در ادارات سطح کشور

استخدام سالیانه ۳۰ هزار نیروی جدید در ادارات

استخدام سالیانه ۳۰ هزار نیروی جدید در ادارات سطح کشور، از آمار قابل توجه ارائه شده توسط ریاست سازمان امور اداری و استخدامی کشور می باشد.

جمشید انصاری ریاست سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت : هرساله با برگزاری آزمون و گذر از مراحل قانونی حدود ۳۰ هزار نفر در دستگاه های اجرایی استخدام می شوند.

انصاری طی سفر برای افتتاح طرح های صنعتی بهداشتی به استان قزوین بیان نمود : طی سفری یک روزه به مناسبت دهه مبارک فجر بیش از ۷۸۰ طرح با یک هزار میلیارد تومان اعتبار افتتاح گردید که این مهم از دستاوردهای نظام و به منظور کاهش بیکاری در منطقه است.

وی افزود : برنامه های متعددی در سطح استان پیش بینی شده و طرح توسعه یک شرکت دانش بنیان همچنین بخش بستری بیمارستان ۳۲ تختخوابی آبیک طی این سفر به این استان بهره برداری شد و همچنین ساختمان جدید دو واحد دانشگاهی افتتاح شد و در جلسه شورای اداری مسائل مهم کشوری مطرح گردید.

سالانه ۳۰هزار نیروی جدید در ادارات استخدام می شوند

انصاری همچنین درخصوص استخدام دستگاه های اجرایی گفت : سالانه با توجه به خروجی نیروها و بازنشستگان استخدام جدید در دستگاه های اجرایی خواهیم داشت و افراد جدیدی را جایگزین می نمائیم.

معاون ریاست جمهوری در خصوص آزمونهای استخدامی دستگاه های اجرایی بیان نمود : با گذشتن مجوزها از ۱۵ و ۲۰ هزار نفر اقدام به برگزاری آزمون فراگیر می کنیم. سال بعد مجوز داده و در این راستا یک آزمون در اواخر بهار و یک آزمون در پاییز سال آینده متناسب با مجوز های صادر شده برگزار می نمائیم.
وی گفت : با توجه به برآورد ما سالانه ۳۰ هزار خروجی در نظام اداری داریم پس به همین اندازه برای صدور مجوز اقدام می نمائیم.

انصاری ضمن اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آبان ماه اظهار داشت : برای ۳۱ هزار نفر مجوز داشتیم ، ۵۲۰ هزار نفر معادل حدودا ۳ برابر ظرفیت شرکت کننده در این آزمون داشتیم و نتایج سه برابر نیاز اعلام شد تا دستگاه ها ضمن انجام مصاحبه و گزینش تا پایان سال مقدمات به کارگیری آنها انجام شود و این افراد از ابتدای سال آتی به کار گرفته شوند.

ریاست سازمان امور اداری و استخدامی کشور در خصوص پابک سازی و اصلاح نظام اداری بیان نمود: اصلاح نظام اداری دارای ۱۰ زیرماده می باشد که متعادل سازی نیروی انسانی دولت در سه سال انجام شده و یک سه ساله دیگر داریم که تا پایان سال ۹۹ انجام خواهد شد و پس از آن در برنامه هفتم هدف گذاری جدیدی خواهیم داشت.

انصاری همچنین افزود :  بیشتر استخدام‌ها در دستگاه‌هایی که بیشترین نیرو را دارند از جمله آموزش و پرورش و بهداشت و درمان است که تقریباً ۷۰ درصد نیرو‌های دولت را تشکیل می‌دهند.

 


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

این مطالب را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

در آنلاین استخدام

رایگان عضو شوید و رزومه خود را به اشتراک بگذارید